Prijavljen:

VRAČILO IN MENJAVA IZDELKOV

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj odprti in rabljeni kozmetični izdelki, zaradi svoje narave, niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. (Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)

Varovanje osebnih podatkov

Tjaša Železnik s.p. se zavezuje, da bo skrbno varovala vaše osebne podatke. Uporabljali jih bomo za izvedbo nakupov in drugo potrebno komunikacijo ter pošiljanje informativnega gradiva.

Vaših podatkov brez vaše privolitve ne bomo posredovali ali prodali tretjim osebam.

Drugi pogoji

Za zamujena plačila je spletna trgovina ''lepo-telo.si'' upravičena zaračunati stroške opominjanja in izterjave ter zakonske zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila.
Za druge pravice in obveznosti se uporabljajo veljavna zakonska določila.
Vse spore bosta stranki reševali sporazumno. Če sporazuma ne bi mogli doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

 

PRIJAVA

Ali se moram pred vstopom v spletno trgovino prijaviti?
Prijava v spletno trgovino ni obvezna. Po straneh lahko brskate brez obveznosti. Za nakup in uporabo strani (ogled vaših podatkov, naročil, …) pa se boste morali prijaviti z uporabniškim imenom in geslom. Da bi pridobili geslo, se je potrebno predhodno registrirati.

Kako se prijavim?
Za prijavo v trgovino kliknite v zgornjem meniju izbiro »PRIJAVA«. Če ste že registriran uporabnik spletne trgovine, potem vpišite svoje uporabniško ime (e-naslov) ter svoje geslo.
Če se prijavljate prvič, se morate najprej registrirati. Registracijo opravite samo enkrat, prijaviti pa se morate vsakič, ko želite popraviti svoje podatke, nastavitve, ali ko želite opraviti nakup.

Kako se registriram?
Registracijo opravite samo enkrat. Registrirate se tako, da v zgornjem meniju izberete "Prijava" in izpolnite zahtevane podatke. V prvem koraku registracije izberete, ali se v spletno trgovino prijavljate kot posameznik (fizična oseba) ali kot pravna oseba (podjetje ali druge organizacije). V prijavni obrazec obvezno vnesete vse zahtevane podatke.

S klikom na gumb »Shrani« boste vnesene podatke posredovali v trgovino in v nekaj trenutkih boste na navedeni e-naslov prejeli svoje geslo, ki ga naključno sestavi naš računalnik. Prejeli boste tudi aktivacijski link, na katerega morate obvezno klikniti in tako potrditi svojo registracijo. Brez tega, vaša registracija ne bo aktivna.

Geslo, ki ga boste prejeli, lahko kasneje na straneh svojega profila tudi spremenite.

Kako spremenim svoje geslo?
Vaše geslo lahko spremenite v svojem profilu. Najdete ga v zgornjem desnem meniju, v rubriki »Moj račun«. Za vstop na to stran se morate najprej prijaviti. Najprej vpišite svoje staro geslo, nato pa poljubno novo geslo.

Pozabil sem geslo. Kaj naj storim?
Če ste pozabili oz. izgubili svoje geslo, na strani za prijavo kliknite na izbiro ''Pozabil sem geslo''. V polje vnesete e-naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji.
Po potrditvi vam bomo poslali geslo na vpisan e-naslov.

Kako iščem izdelke po trgovini?
V spletni trgovini lahko iščete izdelke s pomočjo enostavnega iskalnika.

Kako vem, kje se nahajam v spletni trgovini?
Pod menijem se vam kažejo nazivi spletnih strani ter celotna pot, na kateri se nahajate.


NAKUP

Kaj je košarica in čemu služi?
Košarica je mesto, kamor shranjujete izbrane izdelke, ki jih želite kupiti.
V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, jih odstranite, lahko jo izpraznite. Pod seznamom izbranih izdelkov je izpisana trenutna vrednost v vaši košarici. Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku.

Ne pozabite, da se morate pred nakupom obvezno registrirati oz. prijaviti, sicer nakup ne bo mogoč.

Kako izberem izdelek in ga dam v košarico?
Najprej poiščite v trgovini izdelek in kliknite na gumb ''Dodaj v košarico''. Po kliku na gumb, se vam odpre stran na kateri je izpisana vsebina vaše košarice.

Kako pričnem s postopkom nakupa?
Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte njeno vsebino in kliknite na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku. Za dokončanje nakupa se morate prijaviti v spletno trgovino.

Kako poteka nakup?
Nakup izdelkov poteka v 5 korakih:

  1. Košarica: V prvem koraku pregledate in uredite vsebino vozička.
  2. Dostavni naslovi: V drugem koraku določite dostavni naslov. Naslov, ki ste ga navedli ob registraciji se lahko razlikuje od naslova za dostavo.
  3. Način dostave in plačila: V tretjem koraku določite način plačila in dostave. Spletna trgovina lepo-telo.si omogoča samo dostavo:
    • Po pošti: posamezniki lahko izberejo dostavo preko Pošte Slovenije. V kolikor ob dostavi poberejo še odkupnino, vam pošta zaračuna provizijo za plačilo položnice.
      Pravnim osebam pošljemo naročene izdelke po pošti. Plačajo z nakazilom na TRR podjetja Tjaša Drašler s.p.
  4. Potrditev: V četrtem koraku se na strani izpiše povzetek vašega naročila, ki ga morate natančno pregledati. Ob kliku na gumb je vaše naročilo dokončno. Povzetek nakupa vam pošljemo tudi na vaš elektronski naslov. Na vaši strani lahko spremljate stanje vaših naročil.

Kje lahko spremljam kaj se dogaja z mojim naročilom?
V svojem profilu lahko kadarkoli preverite status vseh svojih preteklih in aktualnih naročil.

Ali lahko nakupujem, tudi če nisem registriran?
Po spletnih straneh lahko brskate brez registracije. Za nakupovanje pa se je potrebno registrirati.

Splošni prodajni pogoji:
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Trgovina lepo-telo.si medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

 

PLAČILO

Kateri so možni načini plačila v spletni trgovini lepo-telo.si?
Posamezniki plačajo naročene izdelke po povzetju ali s predplačilom na TRR podjetja Tjaša Železnik s.p.
Pravnim osebam omogočamo plačilo preko TRR.

Kaj moram vedeti o cenah, ki so navedene v spletni trgovini?
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV.
Za kupca velja cena na dan dokončanja nakupa v spletni trgovini.
Do spremembe cene lahko pride, če izdelka ni na zalogi. O tem vas bomo naknadno obvestili.
Kupcem v spletni trgovini zaračunava stroške poštnine in pakiranja.

Ali je možno plačilo na obroke?
Plačilo na obroke trenutno ni možno.

Kako prekličem naročilo?
Naročilo lahko prekličete v roku 2 ur od prejema potrdila o naročilu na vaš e-mail. Stanje vašega naročila pa lahko spremljate v spletni trgovini lepo-telo.si v razdelku ''Moj račun''.

Če ste si premislili in bi radi po preteku 2 ur vseeno preklicali naročilo, nam to najkasneje v naslednjih desetih urah sporočite po e-pošti info@lepo-telo.si


DOSTAVA

Kdaj lahko pričakujem naročene in plačane izdelke?
Dobavni rok za naročene izdelke je od 2 do 14 delovnih dni, če je izdelek na zalogi.

Kakšen je strošek dostave?
Za vse pošiljke v vrednosti do 50 €, ne glede na težo in velikost,  zaračunavamo poštnino, pakiranje in embalažo v višini 4,00 €.


VAROVANJE PODATKOV NA SPLETNI TRGOVINI LEPO-TELO.SI

Izjava o varovanju zasebnosti
Vaši osebni podatki so za podjetje Tjaša Železnik s.p. zelo pomembni, zato jih varujemo s skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Zbiranje osebnih podatkov v spletni trgovini
Med brskanjem po straneh spletne trgovine, vaših osebnih podatkov ne zbiramo. Za dostop do storitev spletne trgovine (nakup) nam posredujete osebne podatke, ki jih vpišete ob registraciji v spletni trgovini.

Ko postanete registrirani uporabnik spletne trgovine lepo-telo.si, nam posredujete osebne podatke:

  • ime in priimek, naslov e-pošte, naslov stalnega bivališča, telefonsko številko, drugi naslovi za dostavo.

Če želite uporabljati spletno trgovino kot pravna oseba, zbiramo tudi podatke, ki se nanašajo na pravno osebo:

  • naziv pravne osebe,
  • naslov pravne osebe,
  • identifikacijsko številko za DDV, ali je zavezanec za DDV, matično številko pravne osebe.

Po prijavi v spletno trgovino zbiramo podatke o vaši uporabi spletnih storitev (nakupi, shramba…).
Podatkov, kot jih Zakon o varstvu osebnih podatkov definira kot občutljive, ne zbiramo.
Ob obisku spletne trgovine se na vašem računalniku namestijo piškotki (cookies); to so podatkovni elementi, ki vsebujejo podatke o obiskani strani in uporabniku. Podatki o uporabniku so tisti, ki ste jih sami vpisali. Piškotki omogočijo hitrejši dostop našega spletnega mesta, lahko pa jih kadarkoli izbrišete.

Namen obdelave
S potrditvijo vnesenih osebnih podatkov dovoljujete, da podjetje Tjaša Železnik s.p. zbrane podatke obdeluje v svojih zbirkah in jih uporablja za naslednje namene:

  • izpolnjevanje pogodbenih obveznosti (naročila, prijave na seminarje in naročnine);
  • statistične obdelave;
  • segmentacijo strank in analize nakupnega obnašanja,
  • obveščanje strank o morebitnih napakah, popravkih in spremembah pri izdelkih in storitvah;
  • za izvedbo akcij neposrednega trženja: pošiljanje ponudb, promocijskega gradiva.;
  • pošiljanje nagradnih razpisov;
  • pošiljanje vabil na dogodke;
  • telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje.

Podjetje Tjaša Železnik s.p. ne bo posredovala ali prodala vaših osebnih podatkov tretjim osebam niti jih ne bo posredovala v tretje države. Uporabljali jih bomo za izvedbo nakupov in drugo potrebno komunikacijo ter pošiljanje informativnega gradiva.

Trajnost zbiranja podatkov
Zbrane podatke obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@lepo-telo.si. Ne glede na preklic, bomo podatke uporabljala za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

Način uporabe e-poštnega naslova
Vaš e-poštni naslov, ki ste ga sami posredovali, uporabljamo za občasna sporočila o naših novih izdelkih in storitvah, ter o ponudbah naših poslovnih partnerjev, ki vam jih pošiljamo v njihovem imenu.
Uporabnik lahko kadarkoli zahteva, da Tjaša Železnik s.p. zbriše njegov e-poštni naslov iz evidence. Način odjave je opisan v vsakem sporočilu, ki ga pošljemo na vaš elektronski naslov. S seznama prejemnikov obvestil se lahko odjavite s spremembo nastavitev na strani Moji podatki.


VAROVANJE

Varstvo osebnih podatkov
Za varovanje vaših podatkov, ki jih sprejemamo prek spleta, smo uvedli različne ukrepe. Varne strani (Moji podatki, Košarica) delujejo po tehnologiji »Secure Socket Layer (SSL)«. Do vaših podatkov lahko dostopate samo vi, z uporabniškim imenom in geslom. Tako preverjamo vašo identiteto in preprečujemo nepooblaščene dostope do vaših osebnih podatkov.

Zavarovanje zbirk osebnih podatkov v spletni trgovini lepo-telo.si
Prostori, kjer so nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, so varovani z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi. Nepooblaščene osebe nimajo dostopa do osebnih podatkov.

Pravice posameznika
na zahtevo (registriranega) uporabnika spletnega portala:

  • omogoči vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki in se nanašajo nanj; njihovo popravljanje, spreminjanje ali dodajanje;
  • posreduje izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
  • posreduje seznam tistih, katerim so bili v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
  • osebne podatke izbriše.